TERMENI ȘI CONDIȚII PRIVIND CUMPĂRAREA DE PRODUSE DE PE APROMOBIL.RO

Informațiile de mai jos stabilesc condițiile în care puteți cumpăra de pe site-ul nostru. Aceste informații sunt importante pentru că e necesar să fiți de acord cu ele atunci când cumpărați de pe site. De aceea, vă rugăm să le citiți cu atenție.

  1. PREVEDERI GENERALE

1.1. Datele de identificare ale companiei care deține Apromobil.ro

Site-ul Apromobil.ro (denumit în cele ce urmează „site-ul” sau „website-ul”) este deținut și operat de societatea ECHIGHIAN FERMA DE LA ȚARĂ S.R.L., cu sediul social în București, Sectorul 3, Bulevardul Decebal, Nr. 12, Camera 1, Bloc 57, Scara 1, Etaj 5, Ap. 15, Număr de înregistrare în Registrul Comerțului J40/5017/13.05.2020, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC J40/5017/2020, CUI 42495363.

Societatea va fi numită în cele ce urmează „Vânzător”.

1.2.Datele de contact ale societății

Vânzătorul poate fi contactat la adresa sediului social, înBucurești, Sectorul 3, Bulevardul Decebal, Nr. 12, Camera 1, Bloc 57, Scara 1, Etaj 5, Ap. 15, la numărul de telefon 0760729748 sau la adresa de e-mail apromobil@yahoo.com.

1.3. Despre Utilizator

Pot utiliza site-ul pentru a cumpăra produse următoarele categorii de persoane:

  1. Persoanele fizice în vârstă de cel puțin 18 ani, care confirmă prin plasarea comenzii că au capacitate de exercițiu deplină;
  2. Persoanele care acționează ca reprezentant al unei persoane juridice, acționând în numele și pe seama acesteia.

Utilizatorul va fi denumit în cele ce urmează „Client”.

1.4. Acceptarea Termenilor și Condițiilor

Prin accesarea și utilizarea Apromobil.ro și prin finalizarea procesului de comandă a unui produs, Clientul confirmă că acceptă Termenii și Condițiile, având obligația de a citi cu atenție întregul conținut al acestora, precum și Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, parte integrantă din prezentele Termeni și Condiții.

Clientul are obligația de a nu utiliza site-ul și de a nu plasa comanda în cazul în care nu este de acord cu orice aspect al prezentelor Termeni și Condiții.

1.5. Modificarea Termenilor și Condițiilor

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii și Condițiile,  în orice moment, fără nicio notificare a Clientului.

Clientul are obligația de a verifica Termenii și Condițiile pe site, înainte de plasarea oricărei comenzi, confirmând că este de acord cu conținutul acestora de la momentul plasării comenzii. Termenii și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei comenzi/tranzacții începând cu ziua modificării acestora.

Ultima actualizare a Termenilor și Condițiilor a fost efectuată în data de 22 octombrie 2020.

     2.  DESCRIEREA BUNURILOR PE CARE LE ACHIZIȚIONAȚI PRIN APROMOBIL.RO

Bunurile care pot fi achiziționate prin intermediul website-ului Apromobil.ro sunt următoarele:

  1. Legume specifice sezonului, din producție proprie sau de la alți producători cu care Vânzătorul colaborează;
  2. Fructe specifice sezonului, din producție proprie sau de la alți producători cu care Vânzătorul colaborează;
  3. Flori și plante decorative specifice sezonului, din producție proprie sau de la alți producători cu care Vânzătorul colaborează;
  4. Brânzeturi și lactate, din producție proprie sau de la alți producători cu care Vânzătorul colaborează;
  5. Miere de salcam și de răpită de la alți producători cu care Vânzătorul colaborează;
  6. Tinctura de propolis purificata 95% – producător local din Adunatii Copaceni 

Descrierea specificațiilor fiecărui produs este cea din secțiunea Magazin/Shop. Cu toate acestea, având în vedere specificul produselor, Clientul acceptă faptul că fiecare produs are caracteristici ce îl fac unic sub aspecte care țin de formă, culoare, miros, gust, nefiind posibilă producția în serie, identică, a fiecărui produs,

Fotografiile care însoțesc descrierea fiecărui produs au caracter de prezentare și Vânzătorul nu este obligat la livrarea unor produse identice cu cele din fotografiile de prezentare.

     3. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR ȘI A OFERTELOR

Produsele prezentate și afișate pe site pot exista sau nu în stoc, Vânzătorul având dreptul de a comunica epuizarea stocului și după plasarea unei comenzi de către Client.

În cadrul procedurii de confirmare/infirmare a disponibilității produselor, vor fi parcurși următorii pași:

  • după plasarea comenzii de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii;

Prezentarea produselor pe site-ul Apromobil.ro nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale, ca urmare includerea produselor pe site nu îl obligă pe Vânzător să garanteze că aceste produse vor fi disponibile în permanență și în orice moment.

Vânzătorul are dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs, din orice motiv.

De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a înceta sau modifica orice ofertă de pe site, cu excepția acelora pentru care prețul a fost deja plătit de către Client.

     4. PREȚUL ȘI MONEDA DE TRANZACȚIONARE

Prețul fiecărui produs de pe site este afișat în dreptul fiecărui produs, în Magazin/Shop. Prețul afișat include TVA și toate taxele prevăzute de lege, cu excepția taxei de livrare.

Taxa de livrare este în cuantum de 10 lei pentru fiecare livrare.

Prețul afișat este în lei, nefiind posibilă plata în Euro sau în altă monedă.

Prețul afișat este valabil doar pentru momentul la care se plasează comanda. Vânzătorul are posibilitatea de a modifica oricând prețul unui produs, cu excepția situației în care prețul a fost deja plătit.

     5. ETAPELE PENTRU PLASAREA COMENZII

Pentru efectuarea și înregistrarea unei comenzi, Clientul se obligă să urmeze instrucțiunile afișate pe website-ul Apromobil.ro în acest sens.

Clientul are obligația să parcurgă toți pașii indicați, să introducă datele sale de identificare (nume și prenume), domiciliul și adresa de livrare, precum și să valideze comanda prin apăsarea butoanelor CONTINUĂ, PLASEAZĂ COMANDA ori FINALIZEAZĂ COMANDA.

Clientul are obligația ca înaintea validării comenzii, să citească și să confirme informațiile recapitulative legate de comandă, care i se vor afișa pe website, incluzând numărul articolelor și articolele comandate, prețul comenzii, modalitatea de plată.

Simpla plasare a produselor în coșul de cumpărături, neurmată de validarea comenzii și apăsarea butoanelor pentru plasarea comenzii nu creează nicio obligație pentru Vânzător.

După plasarea comenzii de către Client, Vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii.

După ce a confirmat primirea comenzii, Vânzătorul va verifica dacă produsele sunt disponibile și va comunica Clientului, dacă este cazul, indisponibilitatea anumitor produse din comandă.

Contractul de vânzare se va considera a fi încheiat la data la care Vânzătorul îi confirmă Clientului că va realiza livrarea produselor.

Clientul are obligația de a verifica faptul că produsele, datele sale de contact și adresa de livrare corespund adevărului, înainte de plasarea comenzii.

    6. MODALITATEA DE PLATĂ

Clientul are la dispoziție următoarele mijloace de plată:

  1. Cash, plata se va face când produsele ajung la adresa de livrare;
  2. Prin POS, plata se va face când produsele ajung la adresa de livrare, cardurile de credit acceptate fiind următoarele: Visa, MasterCard;
  3. Plata cu cardul, pe site, la plasarea comenzii, prin procesatorul de plăți MobilPay.

În cazul plății cu cardul, pe site, suma plătită va fi virată de furnizorul de servicii de procesare de plăți MobilPay în contul Vânzătorului. Suma de plată pentru comandă va fi retrasă de pe cardul Clientului în momentul validării plății de către procesatorul de plăți.

Termenul de livrare a produselor comandate va începe să curgă doar de la momentul confirmării plății efectuate online cu cardul. Termenul în care banca emitentă a cardului deblochează/creditează suma pentru Client poate diferi de la o bancă la alta și de la o comandă la alta.

Vânzătorul are dreptul de a suspenda sau anula toate comenzile ori livrările în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare, fără nicio despăgubire sau notificare a Clientului.

Tranzacția bancară va fi realizată într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități și acesta se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online. Niciuna din informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Vânzătorului.

Bonul fiscal și/sau factura pentru fiecare comandă în parte va însoți produsele livrate

     7. LIVRAREA PRODUSELOR

7.1. Livrarea teritorială – Unde livrăm

Apromobil.ro poate fi accesat din întreaga lume, însă Vânzătorul livrează produsele de pe site doar în următoarele zone geografice: Bucuresti, Ilfov.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, potrivit voinței sale exclusive, furnizarea oricărei cantități a oricărui produs oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții.

7.2. Modalitatea de livrare, zilele și orele de livrare

Vânzătorul va livra produsele cu mijloace proprii, prin personalul angajat sau contractat direct de de Vânzător și utilizând mijloacele de transport proprii sau închiriate.

Livrările se vor realiza de luni pana sâmbăta (duminica nu se fac livrari), în următorul interval orar intre 10.00 și 16.30.

7.3. Taxa de livrare

Vânzătorul percepe o taxă de livrare de 10 lei / livrare. Această taxă se adaugă prețului produselor afișat pe site.

7.4. Timpul de livrare

Timpul de livrare este mentionat pe pagina de contact.

Cu toate acestea, Vânzătorul își rezervă dreptul de a prelungi timpul de livrare, cu obligația de a anunța Clientul despre aceasta.

      8. ANULAREA COMENZII ȘI RETURUL PRODUSELOR

8.1. Anularea comenzii de către Vânzător

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către Cumpărător, fără nicio notificare și fără ca Cumpărătorul să poată pretinde daune-interese, în următoarele cazuri:

  1. Banca emitentă a cardului cumpărătorului nu acceptă tranzacția, în cazul plății online;
  2. Tranzacția este invalidată de către procesatorul de plăți, în cazul plății online;
  3. Datele furnizate de către Client pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
  4. Comenzile cu plata la livrare nu au putut fi livrate, întrucât Clientul nu a fost prezent la adresa indicată. 
  5. Returul produselor

Clientul nu va beneficia de un drept de retragere, ca urmare nu va putea returna niciunul dintre produsele achiziționate, produsele alimentare de tipul legume și fructe, brânzeturi și lactate și flori și plante decorative fiind susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. Așadar, produsele nu pot fi restituite și sumele de bani plătite nu pot fi restituite.

Această excepție de la dreptul de retragere este prevăzută de dispozițiile art. 16 lit. d) din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, potrivit cărora:

Art. 16:Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
  • GARANȚII LEGALE

Vânzătorul este răspunzător faţă de Client pentru lipsa conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Astfel, Clientul are obligația de a verifica produsele la livrare, iar acceptarea livrării fără obiecțiuni constituie o recunoaștere că produsele sunt conforme.

În cazul lipsei conformităţii, Clientul are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin înlocuire, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.

Clientul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului doar în următoarele cazuri:

a)         dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

b)         dacă Vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă.

Vânzătorul nu oferă nicio altă garanție comercială și niciun certificat de garanție nu este emis pentru niciun produs.

     10. DURATA CONTRACTULUI

Contractul este încheiat pentru o singură comandă și pentru o singură livrare. Toate comenzile viitoare presupun acceptarea din nou a Termenilor și Condițiilor, în forma în vigoare la data plasării comenzii.

      11. PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR

Pentru orice reclamații, Clientul trebuie să se adreseze Vânzătorului, în scris, la adresa de e-mail: apromobil@yahoo.com, cu indicarea numelui, prenumelui, domiciliului și a datelor de contact (e-mail, număr de telefon), precum și cu descrierea problemei întâmpinate.

Reclamațiile vor fi soluționate în termen de cel mult 30 de zile de la primirea acestora, iar Clientul va fi înștiințat despre poziția și măsurile luate de Vânzător la adresa de e-mail sau numărul de telefon indicate în reclamație.

Clientul are de asemenea dreptul de a se adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, cu adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel. consumatorului: 021/9551.

       12. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Vânzătorul va procesa datele cu caracter personal ale Clientului în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, cunoscut și sub numele de GDPR, potrivit Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibilă aici.

Datele solicitate sunt necesare pentru preluarea și executarea comenzii, așadar pentru formarea și executarea unui contract la care Clientul este parte, în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulamentul (UE) 2016/679 și pentru a emite factura fiscală, așadar pentru îndeplinirea unei obligații legale, în temeiul art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulamentul (UE) 2016/679.

Refuzul furnizării datelor solicitate de Vânzător duce la imposibilitatea plasării și livrării comenzii, așadar furnizarea datelor este obligatorie dacă Clientul dorește livrarea produselor.

       13. SIGURANȚA DATELOR

Vânzătorul are obligația de a implementa sisteme care să asigure securitatea datelor introduse, fiind responsabil față de Client pentru divulgările sau prelucrările neautorizate, în limita prejudiciului suferit de Client.

În cazul plății pe site sau prin POS, tranzacția bancară va fi realizată într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități și acesta se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online. Niciuna din informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cardului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Vânzătorului.

       14. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT

Vânzătorul nu este responsabil pentru neexecutarea obligațiilor sale în caz de forță majoră și caz fortuit, astfel cum sunt ele definite de Codul civil. Cu titlul de exemplu, Vânzătorul nu este responsabil de neexecutarea livrărilor în caz de epidemii, inundații, cutremure, ori chiar accident și survenirea unei boli care împiedică personalul Vânzătorului să realizeze livrările.

În acest caz, Vânzătorul îl va notifica pe Client în termen de 10 zile calendaristice de la data intervenirii cazului de forță majoră.

        15. LIMBA ȘI LEGEA APLICABILĂ CONTRACTULUI

Prezentul contract este încheiat în limba română și se supune dispozițiilor legii române.

         16. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

În caz de litigii privind formarea și executarea prezentului contract, soluționarea acestora este de competența instanțelor române, potrivit dispozițiilor Codului de procedură civilă. 

 

          CERTIFICATUL DE PRODUCATOR

Certificatul-de-producator